woensdag 6 april 2016

gekregen en verzonden.

Wat ben ik weer verwend met deze prachtige kaart van Tonia G., een ruil in de Fantastic Fabric-groep. Tonia heeft een enorm goed kleurgevoel, dat spreekt voor zich. Zelf moet ik nog aan de slag voor een groen/gele kaart, nog niet zo eenvoudig.....!

Voor de lappenruil, heb ik van de vorig geverfde lap, nog dit kunnen maken. Op zich niet slecht, maar ik had er meer van verwacht. Conny heeft dit toegestuurd gekregen....
...en Saskia zat in dezelfde flow. Een ander sjabloon en wat zilverkleur toegevoegd. Inmiddels zijn beide lappen op hun bestemming hoop ik.

4 opmerkingen:

tiny zei

Inderdaad wat een mooie kleuren op de kaart die je hebt gekregen. Vind die jij geverfd hebt ook mooi, zou het je niet na kunnen doen. Groeten Tiny

Hannie de Beer zei

Het gaat je prima af de stofjes bewerken, fraai hoor, en een prachtige kaart van Tonia!

Marjan zei

Zo leuk om te zien dat jullie 'swappen'. Wat je groengele kaart betreft: die bovenaan je blog ziet er prachtig uit, misschien kan je iets in die richting maken?
Groetjes weer

Chris zei

Ik vind die geverfde lap toch mooi hoor!